Etykiety no label look
Etykiety typu no label look nazywane też etykietami transparentnymi wyróżniają się przeźroczystością. Zapewnia im to użycie odpowiednich surowców a konkretnie doskonale przejrzystej folii oraz odpowiedniego, czystego kleju. Ich angielską nazwę przetłumaczyć można jako „nie widać etykiety”, dla podkreślenia ich zalet określa się je też jako „niewidzialne” albo „czyste” etykiety.
Dlaczego stosuje się etykiety no label look?
Tego rodzaju nalepka, za sprawą przejrzystości podłoża nie wygląda jak nalepka, dzięki czemu z powodzeniem zastępuje nadruki bezpośrednio na opakowaniach. Jednocześnie jest znacznie tańsza od tego rodzaju druku. Po drugie, stosowanie transparentnych etykiet pozwala na rezygnację z zamawiania spersonalizowanych opakowań z nadrukiem. Zamiast tego personalizuje się właśnie etykiety, co okazuje się być o wiele tańszym rozwiązaniem. Różne etykiety mogą oklejać takie same opakowania z różnymi produktami albo nawet różne opakowania. Krótko mówiąc, tego rodzaju etykiety stanowią znaczną oszczędność.
Etykiety typu no label look uważa się za najbardziej eleganckie etykiety w branży kosmetycznej. Powstają jako przezroczyste naklejki foliowe, dzięki czemu pozwalają na pełne eksponowanie zawartości produktu. Służą jako znakomity nośnik informacji marketingowej. Poza tym poszerzają arsenał możliwości designerów opakowań. Stanowią więc znaczne udogodnienie dla znaczącej części branży marketingu i sprzedaży.
Chętnych do bliższego zapoznania się z naszą ofertą zapraszamy do kontaktu pod tym linkiem.
Co wyróżnia nasze etykiety?
Zadruk pełnokolorowy na wierzchu lub zadruk od spodu etykiety poprawia walory estetyczne produktu, a wysoka trwałość materiału i nadruku sprawia, że etykieta i opakowanie wyglądają jak nowe nawet po zużyciu produktu. Ma to szczególne znaczenie dla produktów, które mają ciągły kontakt z wodą, takich jak szampony, żele pod prysznic, odżywki, olejki, peelingi, masła i inne kosmetyki.
Stosowanie etykiet przezroczystych no label look eliminuje konieczność stosowania i zamawiania personalizowanych opakowań. Dla różnych produktów stosuje się to samo, czyste opakowanie, a sama etykieta jest elementem zmieniającym się wraz z zawartością opakowania.