wczytywanie strony...

Etykiety peel-off

Etykiety wielowarstwowe peel-off często nazywane są również etykietami „peel and read” lub „otwórz-zamknij”. Są kolejną, po etykietach booklet, metodą na poradzenie sobie z problemem małej powierzchni opakowania przy konieczności przekazania dużej ilości informacji. Innymi słowy, jest to bardziej ekonomiczna wersja etykiety typu booklet, składająca się z dwóch etykiet: dolnej i wierzchniej.

Fotografia prezentuje kilkadziesiąt różnych, kolorowych rolek etykiet.

Jak działają etykiety peel-off?          

Kolejne warstwy takiej etykiety są warstwami naklejone na siebie. Przy ich produkcji używa się rodzajów kleju, które pozwalają na ponowne przyklejenie oderwanej warstwy - tym samym miejscu lub gdzie indziej. Dzięki temu ostatniemu nalepki peel-off  bywają w użyciu choćby firm kurierskich. Po drugie, kolejne warstwy etykiety są zadrukowane dwustronnie. Stosujemy tu rozwiązania umożliwiające tzw. poddruk, czyli nadruk na powierzchni pokrywanej następnie klejem. To rozwiązanie pozwala podwoić powierzchnię zadruku. Często wykorzystuje się je w druku etykiet na przeźroczyste butelki. Popularny jest także wariant, w którym warstwę wierzchnią pokrywa grafika reklamowa, podczas gdy niezbędne informacje zajmują odwrocie nalepki.

Naklejane etykiety wielowarstwowe, podobnie jak etykiety typu booklet, sprawdzają się ze względu na swoje walory estetyczne. Nalepki „peel and read” (czyli „zedrzyj i czytaj”) dają więcej możliwości przy tworzeniu oryginalnego, wyróżniającego się opakowania. Pomagają więc w budowie rozpoznawalności i produktów.Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

Co oferują nasze etykiety "otwórz-zamknij"?

Etykiety peel-off pozwalają na wstępny zadruk dowolnych informacji i grafik  zarówno wewnątrz etykiety, jak i na zewnątrz. Umożliwiają także pozostawienie warstwy wierzchniej czystej. Klient może wówczas samodzielnie w technologii termotransferowej personalizować każdą etykietę. Etykiety peel-off wykonuje się jako foliowe, papierowe lub mieszane: foliowe jako dolną warstwę i papierowe jako wierzchnią. Wewnątrz etykiety na ogół zamieszczamy standardowe informacje, takie jak instrukcja obsługi, skład produktu albo logo firmy. Oferujemy także wydruk zmiennej, personalizowanej informacji, którą można wykorzystać na przykład w grach, loteriach czy konkursach. W takim wypadku gwarantujemy pełną poufność i kontrolę poprawności danych.

Formularz kontaktowy